کد خبر: ۸۵۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۲
عبور از هنجارهای جهانی، مفهوم‌سازی و تولید ادبیات در موضوع ضربه‌زدن به مراکز هسته‌ای تبعات جبران‌ناپذیری را برای صلح و امنیت بین‌المللی بدنبال دارد.

تهدید ثبات و امنیت جهانی با ادبیات‌سازی برای ضربه به مراکز هسته‌ایبه گزارش  خبرداغ به نقل از نورنیوز، حادثه پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه در نطنز دوباره توجه جامعه بین‌الملل را به وظیفه جهانی برای صیانت از امنیت تاسیسات هسته‌ای جلب کرد

گرچه بنابر اعلام ایران و تایید آژانس، این حادثه هیچگونه انتشار موادهسته‌ای نداشته اما بروز رخدادهای اینچنینی در سراسر جهان نگرانی‌هایی را در جامعه بین‌المللی نسبت به احتمال انتشار رادیواکتیو موجب می‌شود

پس از وقوع این حادثه رسانه‌های ضدایرانی تلاش کردند این رخداد را به توانمندی‌های سایبری و عملیاتی صهیونیست‌ها مرتبط سازند که تبعاتی را متوجه رژیم اسرائیل خواهد کرد.

حساسیت این موضوع زمانی هویدا می‌شود که هسته‌ای بودن رژیم صهیونیستی و آسیب‌پذیری‌های اثبات شده‌اش در برابر واکنش‌های متقابل مورد توجه قرارگیرد.

طبعا در صورت عبور از خطوط قرمز در عرصه‌های تقابلی، نمی‌توان مدل‌های تخیلی چون «سریال تهران» را به خورد جامعه جهانی داد.

عبور از هنجارهای جهانی، مفهوم‌سازی و تولید ادبیات در موضوع ضربه‌زدن به مراکز هسته‌ای تبعات جبران‌ناپذیری را برای صلح و امنیت بین‌المللی بدنبال دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: