کد خبر: ۸۵۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۷۷۸
در راستای انتخاب برترین ایرلاین ایران از نظر ارائه خدمات توسط مهمانداران برگزار می شود:
رسانه گردشگری راه بلد به منظور انتخاب برترین ایرلاین در ارائه خدمات پروازی از نگاه مخاطبان با آدرس اینستاگرام rahbalad.official اقدام به نظر سنجی نموده است

رقابت جذاب مهمانداران کیش ایر و ایران ایربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت های کیش ایر و ایران ایر در جدول رقابت ها پس از پایان مرحله دوم، امشب جمعه ساعت 22 در مرحله فینال با هم رقابت می کنند.

علاقمند به منظور شرکت در نظرسنجی و انتخاب برترین ایرلاین میان "کیش ایر و ایران ایر" از نظر ارائه خدمات پروازی توسط مهمانداران می توانند به آدرس اینستاگرام rahbalad.official مراجعه کنند و به برترین ایرلاین امتیاز دهند.

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش با هدف حفظ اصل مشتری مداری در مرحله نخست نظرسنجی 69درصد امتیاز و در مرحله دوم موفق به کسب 63 درصد امتیاز در رقابت با ایرلاین های مختلف شرکت کننده در این نظر سنجی شده است و امشب جمعه ساعت 22 در مرحله فینال با شرکت هواپیمایی ایران ایر رقابت می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: