کد خبر: ۸۵۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
تعداد بازدید: ۲۶۳
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بعد از اینکه از سوی باشگاه بلژیکی برای حضور در تمرینات پرسپولیس منع شد، تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند.

آنتورپ جواب پرسپولیس را ندادبه گزارش خبرداغ ، طبق قراردادی که باشگاه پرسپولیس و انتورپ بلژیک در نقل و انتقالات زمستانی به امضا رساندند، علیرضا بیرانوند باید تاریخ 11 تیرماه با حضور در این کشور، کار رسمی خود را با انتورپ آغاز می‌کرد.

 

موضوعی که با تهیه بلیت برای این گلر ملی‌پوش تقریبا دو هفته پیش در آستانه نهایی شدن بود اما علیرضا بیرانوند بعد از حضور در فرودگاه با موانعی برای پرواز به بلژیک مواجه شد و در نهایت به تمرینات تیمش بازگشت. شماره یک پرسپولیس البته بعد از این اتفاق در دیدار با پیکان نیز به میدان رفت اما اکنون طبق درخواست انتورپ او از حضور در تمرینات و دیدارهای این تیم از تاریخ 11 تیرماه منع شده است تا مجبور شود تمرین روز گذشته خود را اختصاصی و جدا از تیم برگزار کند.

 

باشگاه پرسپولیس نیز برای اینکه درگیر مساله حقوقی و شکایت احتمالی باشگاه انتورپ نشود، پیشنهاد عدم حضور او در تمرینات تیم را داد تا به این شکل احتمالا یحیی گل محمدی در بازی این هفته خود مقابل شاهین بوشهر قادر به سود بردن از این گلر نباشد و رادوشوویچ را مهیای بازی کند.

 

با این حال باشگاه پرسپولیس طی دو روز اخیر در حال نامه نگاری با باشگاه انتورپ بوده تا بتواند نظر آنها را در خصوص در اختیار داشتن این گلر تا زمان فراهم آمدن شرایط حضورش در بلژیک را جویا شود. نامه‌ای که تا این لحظه با پاسخی از سوی باشگاه بلژیکی همراه نبوده است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: