کد خبر: ۸۵۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۶۵
آتش‌سوزی در سفیدکوه خرم‌آباد؛ مدیرکل مدیریت بحران لرستان:
مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: ۷۰ درصد آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد خاموش شده است.

اطفاء ۷۰ درصد آتش‌سوزی/ حریق تعمدی استمدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: ۷۰ درصد آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد خاموش شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مهدی پازوکی بیان کرد: این آتش‌سوزی ساعت ۱۳ یا ۱۳:۱۵ دقیقه امروز در منطقه سفیدکوه خرم‌آباد آغاز شده است.

وی بیان کرد: نیروهای محیط زیست، مردمی و منابع طبیعی پس از اطلاع از حریق به محل اعزام و مشغول اطفاء این آتش‌سوزی هستند.

این مسئول با بیان اینکه ۷۰ درصد آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد خاموش شده است، ادامه داد: از نیروهای ارتش و بسیج برای اطفاء هر چه سریعتر حریق درخواست کمک کرده‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان در پاسخ به سوالی مبنی بر علت این حادثه، اضافه کرد: علت مشخص نیست ولی نوع آتش‌سوزی نشان می‌دهد تعمدی است و عامل انسانی در آن نقش دارد.

پازوکی افزود: علت دقیق این آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است و سطح آن نیز فعلا مشخص نیست.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان تصریح کرد: امید می‌رود با تلاش نیروهای حضور یافته در منطقه این آتش‌سوزی ظرف نیم تا یک ساعت آینده خاموش شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: