کد خبر: ۸۲۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۵
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: ۹۰ درصد وسعت آتش سوزی در منطقه نخودکار باغملک با اعزام نیرو و تجهیزات مهار شده است.
۹۰درصد آتش‌سوزی نخودکار باغملک مهار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: ۹۰ درصد وسعت آتش سوزی در منطقه نخودکار باغملک با اعزام نیرو و تجهیزات مهار شده است.


کیامرث حاجی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در منطقه نخودکار باغملک اظهار داشت: پیش بینی می شود با توجه به ادامه هلی برد نیروی انسانی در منطقه تا پایان امروز آتش سوزی به طور کامل مهار شود.

وی افزود: نیرو و تجهیزات مورد نیاز از روز گذشته پس از دستور آماده باش به سه شهرستان ایذه، هفتکل و رامهرمز به منطقه اعزام شده و برای کنترل و مهار آتش در اختیار فرمانداری باغملک قرار گرفته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان نیز با نیروی عملیاتی در منطقه حضور دارد.

به گزارش ایرنا آتش سوزی در بخش وسیعی از اراضی ملی و جنگل‌های نخود کار باغملک از سه شنبه شب آغاز شده است.

تابستان امسال چندین آتش سوزی در جنگل های مال آقا، پتک و ابوالعباس شهرستان باغملک اتفاق افتاد و خسارت بسیاری به پوشش گیاهی و درختان بلوط منطقه وارد کرد.

شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان قرار دارد و فاصله آن تا اهواز ۱۴۳ کیلومتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: