کد خبر: ۸۵۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
تعداد بازدید: ۴۱۸
بانک آینده، به‌منظور آسودگی‌خاطر و رفاه حال مشتریان جهت حفظ و نگه‌داری اسناد و اشیای گران‌بها در محیطی امن و عاری از خطر، خدمت صندوق‌های امانات را ارائه می‌دهد.

ارائه خدمت صندوق امانات در بانک آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک زمین آینده ، بانک آینده، به‌منظور آسودگی‌خاطر و رفاه حال مشتریان جهت حفظ و نگه‌داری اسناد و اشیای گران‌بها در محیطی امن و عاری از خطر، خدمت صندوق‌های امانات را ارائه می‌دهد.
افرادی که کالاهای با ارزشی هم‌چون اسناد، اوراق بهادار، طلا و سکه دارند و در پی راه‌کاری برای ارتقای سطح امنیت این دارایی‌ها هستند، می‌توانند از این خدمت بانک آینده، استفاده کنند.
برای بهره‌مندی از خدمات این صندوق، تمام اشخاص حقیقی و حقوقی با داشتن یکی از انواع حساب‌ها نزد شعب بانک آینده، می‌توانند مطابق ضوابط و دستورالعمل بانک از خدمات صندوق امانات در شعب منتخب در شهرهای: تهران، تبریز، سمنان، مشهد و یزد، استفاده کنند.
گفتنی است؛ شعب مجهز به صندوق امانات در بانک آینده، به‌عنوان یک مزیت ارزنده و ارزش‌آفرین، روند توسعه کمی خود را در سطح کشور، طی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: