کد خبر: ۷۴۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۷۸۵
پرده نقره‌ای با اکران چهار فیلم جدید رنگ تازه‌ای به خود گرفت اما گیشه همچنان در قرق تازه‌ترین ساخته رامبد جوان است.
«نگار» همچنان درصدر/نمایش 4 فیلم جدید و رقابتی که هنوز آغاز نشده استپس از تعطیلی چند روزه سینماهای سراسر کشور به دلیل ایام سوگواری سالار شهیدان (ع) حالا چند روزی است که این مراکز فعالیت خود را از سرگرفته اند و با نمایش چند فیلم سینمایی جدید پرده نقره ای، رنگ تازه ای به خود گرفته است تا با رقابت این آثار گیشه سینما داغ تر شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، با توجه به اینکه هنوز تنها یک هفته از نمایش فیلم های تازه اکران شده در سینما گذشته است، آمار فروش هنوز مشخص نیست و در واقع باید تا پایان این هفته ماند و دید که آیا از فیلم های تازه اکران شده سینما استقبال شده است یا خیر؟



**همچنان در صدر پُرفروش ها
فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان که حالا چهار هفته از اکران خود را پشت سر گذاشته است با فروش هفتگی 104 میلیون تومان در صدر پُرفروش ترین های هفته قرار گرفته است.
این فیلم که در 74 سالن سینما در حال نمایش است در مجموع فروش 2 میلیارد و 150 میلیون تومانی را تجربه کرده است.
نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی و محمود کریمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
فیلم سینمایی «نگار» راویت دختری است که پس از مرگ پدرش برای اموال او با دوستان پدر درگیر می شود....

** رشد فروش به آهستگی
«ملی و راه های نرفته اش» تازه‌ترین ساخته تهمینه میلانی نیز دیگر فیلم اکران شده این روزهای سینما است که فروش هفتگی 73 میلیون تومانی داشته است.
این فیلم با در اختیار داشتن 47 سالن سینما طی سه هفته نمایش در مجموع به فروش 920 میلیون تومان فروش رسیده است و به نظر می رسد طی چند روز آینده به باشگاه میلیاردی ها خواهد پیوست.
داستان فیلم به این صورت است که ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند و به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود.
میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسراسدی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‌ خواه، ستاره اسکندری، فلور نظری و بابک قادری در فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» ایفای نقش می کنند.

** گیشه ای کمتر از انتظار
فیلم سینمایی «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد دیگر فیلم اکران این روزهای سینما است که هنرمندانی چون پریناز ایزدیار، علی مصفا، مینا ساداتی، یسنا میر طهماسب و صابر ابر در آن ایفای نقش می کنند.
این فیلم نیز فروش هفتگی 39 میلیون تومانی داشته است و حالا پس از 5 هفته نمایش در 44 سالن سینما در مجموع یک میلیارد و 350 میلیون تومان فروش داشته است.
«تابستان داغ» داستان نسرین است که نمی تواند به خاطر دختر شش ساله اش طلاق بگیرد، زندگی اش را جمع کرده، بی اطلاع شوهرش به گوشه ای از شهر پناه می برد و در مهدکودک بیمارستانی مشغول به کار می شود او مجبور است دخترش را در خانه تنها بگذارد، اما شوهرش آنها را پیدا می کند.

** فروش متوسط و قابل پیش بینی
فیلم سینمایی «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز از دیگر آثاری است که چهار هفته‌ای از نمایش آن در سینماهای سراسر کشور می گذرد، این فیلم فروش هفتگی 31 میلیون تومان داشته است.
«من و شارمین» با در اختیار داشتن 57 سالن سینما طی چهار هفته نمایش در سینماهای سراسر کشور 980 میلیون تومان فروش داشته است.
ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصر نصیر، محمود جعفری،‌ آتش‌ تقی‌پور، زهره حمیدی،‌ پورانداخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا و گوهر خیراندیش و مجید صالحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همه ما یه نیمه گمشده داریم، اما فقط یه نفر تو دنیا هست که اسم نیمه گمشده اش «شارمین اصل کوپال» است.

** فیلم دفاع مقدسی و استقبال کم
«دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی متفاوت از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود.
«دریاچه ماهی» به کارگرانی مریم دوستی پس از سه هفته نمایش و تنها در 13 سالن سینما فروش هفتگی 17 میلیون تومانی داشته است.
این فیلم در مجموع با توجه به سینماهای اندکی که در اختیار دارد توفیقی بیشتر از 220 میلیون تومان در گیشه نصیبش نشده است.
نادر فلاح، ستاره اسکندری، افشین هاشمی، حدیثه تهرانی، صحرا اسدالهی، لاله اسکندری، حسین باشه آهنگر و مجتبی پیرزاده بازیگران «دریاچه ماهی» هستند.

**شکست محض در گیشه
فیلم سینمایی «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد نیز پس از چهار هفته نمایش، فروش هفتگی 4 میلیون 540 هزار تومانی را تجربه کرده است.
این فیلم در مجموع با در اختیار داشتن 10 سالن سینما 92 میلیون تومان فروش داشته است.
«ماجان» روایتگر قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجهه با فرزند خود روبرو هستند.
مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بابک انصاری، بهنوش بختیاری به همراه بازیگر نوجوان محمدمهدی احدی، عرفان برزین و سارا میرایی بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

** آمار دیگر فیلم های روی پرده
از دیگر آثار این روزهای سینما می توان به فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله با فروش کلی چهار میلیارد و 900 میلیون تومان، «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری با فروش 2 میلیارد و 800 میلیون تومان، فیلم «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان در مجموع یک میلیارد و 300 میلیون تومان فروش اشاره کرد.

**آشنایی با فیلم‌های تازه اکران شده
به گزارش ایرنا، به تازگی و از چهارشنبه 12 مهرماه، چهار فیلم جدید نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده اند تا با استقبال از این آثار رونق نسبی که از گیشه رفته است دوباره بازگردد.

**فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا ساخته کاوه صباغ زاده
ایتالیا ایتالیا اولین تجربه کارگردانی کاوه صباغ زاده است که در ژانر کمدی، موزیکال، فانتزی ساخته شده است و پیش از این در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. کاوه صباغ زاده، در اولین اثر بلند سینمایی اش، ژانر موزیکال فانتزی کمدی را برای کار خود برگزیده است. ژانری که قصد دارد مخاطب عام سینما را از دست ندهد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.
حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، پریناز کنگاوری، ناصر مقدس و مهدی فهیمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

** فیلم سینمایی مالاریا ساخته پرویز شهبازی
مالاریا، آخرین ساخته پرویز شهبازی است که تاکنون موفقیت هایی در جشنواره های بین المللی کسب کرده است.
این فیلم روایت داستان یک دختر و پسر است که در تهران گردی های خود با یک گروه موسیقی خیابانی آشنا می شوند و این آشنایی اتفاقاتی را رقم می زند. پخش «مالاریا» برعهده شرکت فیلمیران است.
ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی و آزاده نامداری از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

** فیلم سینمایی زرد به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده
«زرد» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده به تهیه کنندگی کامران مجیدی محصول سال 1395 است که بهرام رادان و ساره بیات برای اولین بار رو در روی هم قرار می گیرند.
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده؛ آدم های عجیبی هستیم... امروزمون با فردا خیلی فرق می کنه.
بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، امیرعلی نبویان، متین ستوده، مرتضی تقی زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، حسین نائینی، فرهاد مهدوی و حسین مهری در «زرد» به ایفای نقش می پردازند.

** فیلم قهرمانان کوچک ساخته حسین قناعت
قهرمانان کوچک تازه ترین فیلم حسین قناعت در مقام کارگردان محصول سال 1395 است که ماجرای فیلم درباره چهار کودک و نوجوان هفت تا یازده ساله است.
قهرمانان کوچک برگرفته از نام و یاد پهلوان کوچک ایران شهید سعید طوقانی پهلوان ورزش های باستانی و زورخانه ای است.
برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، آناهیتا همتی، ابراهیم شفیعی، افشین سنگ چاپ، عباس محبوب، رامین ناصر نصیر و حضور شهرام قائدی، بهنوش بختیاری، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند.
این فیلم قصه چند کودک را روایت می کند که پدرانشان در کارخانه لوازم التحریر کار می کنند که به علت واردات بی رویه کالای قاچاق این کارخانه در حال تعطیلی و تعدیل نیرو است؛ طی فیلم جریانی ایجاد می شود که بچه ها با استفاده از ابتکارات توانمندی های خود در مبارزه اجتماعی قاچاقچیان را شکست می دهند تا کارخانه و تولید ایرانی رونقی دوباره داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: