کد خبر: ۸۵۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۲۱۳
کمالوندی:
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در توضیح وقوع حادثه‌ در یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز گفت: این سایت فاقد مواد هسته‌ای و آلودگی بود.

در کار سایت غنی‌سازی نطنز وقفه‌ای ایجاد نشده است/ شایعات رسانه‌های معاند درباره آلودگی هسته‌ای صحت نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهروز کمالوندی اظهار داشت: یکی از سوله ها که بامداد امروز - پنجشنبه - دچار حادثه شد، سوله ای است که در فضای باز و فاقد مواد هسته ای بود که در واقع آلودگی هم ندارد.

کمالوندی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی شایعات از سوی رسانه های معاند در ارتباط با مساله آلودگی مطرح شده است که به هیچ وجه صحت ندارد. تیم های کارشناسی در محل حضور دارند و در حال بررسی علت حادثه هستند. علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی هم در اینجا حضور داشتند؛ دوستان و همکاران موضوع را بررسی می کنند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در این گفت وگوی تلویزیونی تاکید کرد: این سایت غیر فعال بوده است و مواد رادیواکتیو در اینجا نبود و از نظر نیروی انسانی هم کسی حضور نداشته و تلفاتی نداشتیم. البته خسارات مالی و مادی داریم که در حال ارزیابی هستیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: در کار خود سایت غنی سازی وقفه ای ایجاد نشده است و سایت به همان روند، کار خود را ادامه می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: