کد خبر: ۸۵۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۲۸۲
معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به اختصاص اعتبار به وزارت دفاع بابت تسویه تنخواه پرداختی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد.

ابلاغ مصوبه اختصاص اعتبار به وزارت دفاع برای مقابله با حوادث غیرمترقبهبه گزارش خبرداغ  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، براساس مصوبه هیئت وزیران، مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بابت تسویه تنخواه به منظور تجهیز، اورهال نمودن، تأمین سوخت و آماده نگه داشتن هواپیما و هلیکوپتر‌های امداد و آب پاش برای مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله آتش سوزی در سطح کشور به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اختصاص یافت.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح موظف است، ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام عملیات مذکور، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را هر سه ماه به سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: