کد خبر: ۸۵۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۸
قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۱۸,۹۰۰(هجده هزار و نهصد تومان) اعلام شد که نسبت به گذشته تغییری نداشت.

قیمت دلار، امروز ۱۲ تیر ۹۹قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۱۸,۹۰۰(هجده هزار و نهصد تومان) اعلام شد که نسبت به گذشته تغییری نداشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ، قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.

 

براساس نرخ‌های اعلام شده قیمت دلار امروز در زمینه فروش در صرافی ملی تغییری نداشت و قیمت خرید دلار آمریکا 18,900(هجده هزار و نهصد تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 18,950(هجده هزار و نهصد و پنجاه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 21,000(بیست و یک هزار تومان) و قیمت فروش یورو 21,100(بیست و یک هزار و صد تومان) است.

 

دلار امروز در بازار تهران


قیمت دلار در بازار امروز تهران، به 20,710 (بیست هزار و هفتصد و ده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.96 درصدی داشته است.

آخرین نرخ حواله امارات در بازار دوبی
قیمت حواله امارات در بازار دوبی شاهد افزایش ۰.۵۲ درصدی قیمت بوده است، حواله امارات در بازار دوبی که روز قبل تا ۵,۷۲۰ (پنج هزار و هفتصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۲ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۵۲ درصدی به ۵,۷۵۰ (پنج هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت دلار هرات در بازار تهران امروز
دلار هرات در بازار امروز تهران، به ۲۰,۷۰۰ (بیست هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۲.۴۱ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: