کد خبر: ۸۵۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۴
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع ویروس کووید-۱۹ در جهان تاکنون ۱۰ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۱۰۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۵۱۸ هزار و ۹۶۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۶ میلیون و ۲۸ هزار و ۲۹۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمار جهانی کرونا؛ مجموع مبتلایان بیش از ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر / قربانیان در مرز ۵۱۹ هزار تن قرار گرفتندطبق آخرین آمارها، تاکنون بیش از ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع ویروس کووید-۱۹ در جهان تاکنون ۱۰ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۱۰۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۵۱۸ هزار و ۹۶۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۶ میلیون و ۲۸ هزار و ۲۹۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا، برزیل، روسیه، هند، انگلیس، اسپانیا، پرو، شیلی، ایتالیا و مکزیک در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را دو میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۵۳ مورد و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۳۰ هزار و ۷۹۸ نفر گزارش کرده است.

آمار جهانی کرونا؛ مجموع مبتلایان بیش از ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر / قربانیان در مرز ۵۱۹ هزار تن قرار گرفتند

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» آمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: