کد خبر: ۸۵۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۷
بر اساس ادعای یک سایت هلندی، آژاکس علاقه‌ای به جذب علیرضا جهانبخش از برایتون ندارد.

نام جهانبخش در لیست خرید آژاکس نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: علیرضا جهانبخش که در تابستان ۲۰۱۸ در انتقالی ۱۷ میلیون پوندی از AZ آلکمار هلند به برایتون پیوست، در این تیم نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی تیم تحت‌هدایت گراهام پاتر داشته باشد.

در روز‌های اخیر شایعه بازگشت این بال ایرانی به فوتبال باشگاهی هلند مطرح شده و از آژاکس به عنوان مقصد بعدی وی یاد شده است، اما حالا این خبر از سوی سایت هلندی «فوتبال اینترنشنال» تکذیب شد.

طبق ادعای این سایت هلندی، آژاکس علاقه‌ای به خدمت گرفتن جهانبخش ۲۶ ساله ندارد و بحث علاقه‌مندی این باشگاه به جذب این بازیکن مربوطه به گذشته بوده است، نه حالا!

علیرضا جهانبخش که ۵۰ بازی ملی با پیراهن ایران در کارنامه‌اش به ثبت رسیده، این فصل تنها در ۱۰ بازی برای برایتون به میدان رفته که حاصلش دو گل‌زده مقابل بورنموث و چلسی بوده است.

بال ایرانی برایتون که در هلند برای تیم‌های اِن‌ای‌سی نایمخن و AZ آلکمار بازی کرده، همچنین گفته می‌شود مورد توجه باشگاه پی‌اس‌وی آیندهوون هم قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: