کد خبر: ۸۵۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه بیمارستان فرقانی و شهید بهشتی در حالت آماده باش هستند، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم به قم سفر نکنند.

دانشگاه علوم پزشکی: مردم به قم سفر نکنند / نظارت‌های بهداشتی باید بیشتر شود / تمامی کادر بهداشت و درمان در آماده باش کامل هستندرئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه بیمارستان فرقانی و شهید بهشتی در حالت آماده باش هستند، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم به قم سفر نکنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، محمدرضا قدیر در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، گفت: با توجه به گسترش مجدد ویروس کرونا، بیمارستان فرقانی و شهید بهشتی در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: نظارت‌های بهداشتی باید بیشتر شود و در مورد تالارها هم باید فاصله گذاری انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه نگران حضور مسافران در قم هستیم، تأکید کرد: از مردم درخواست می‌کنیم به قم سفر نکنند.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، وی در پایان گفت: تمامی کادر بهداشت و درمان قم در آماده باش کامل هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: