کد خبر: ۸۵۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۲۱۲
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ با اشاره به وزش باد شدید آورده است: این شرایط جوی امروز (۱۱ تیرماه) در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، اصفهان و مرکزی و فردا (۱۲ تیرماه) در استان‌های خراسان رضوی،سمنان، جنوب تهران، شمال اصفهان و یزد موجب خیزش موقت گردوخاک بویژه در ساعات بعدازظهرو اوایل شب می‌شود.

هشدار هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک در ۱۱ استانسازمان هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان کشور تا فردا (۱۲ تیرماه) هشدار داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ،سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ با اشاره به وزش باد شدید آورده است: این شرایط جوی امروز (۱۱ تیرماه) در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، اصفهان و مرکزی و فردا (۱۲ تیرماه) در استان‌های خراسان رضوی،سمنان، جنوب تهران، شمال اصفهان و یزد موجب خیزش موقت گردوخاک بویژه در ساعات بعدازظهرو اوایل شب می‌شود.

این شرایط جوی کاهش دید افقی و کیفیت هوا، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و اشیای سبک و شکستن سرشاخه درختان را در پی دارد بنابراین محکم کردن سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و اتخاذ سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

در ادامه این هشدار با اشاره به حاکمیت بادهای ۱۲۰ روزه آمده است: وزش این بادها فردا شب (۱۲ تیرماه) موجب خیزش گرد و خاک در استان‌های خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان می‌شود که کاهش دید و کیفیت هوا را در پی دارد بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در تردد جاده‌ای و پرهیز از هرگونه تردد غیر ضروری توصیه می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: