کد خبر: ۸۵۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۷۳
نیویورک تایمز در گزارشی به نشست دیروز شورای امنیت پرداخت و رفتار کشورهای حاضر در این نشست را مورد تحلیل خبر داد.

نشست دیروز شورای امنیت نشان داد که آمریکا در حال از دست دادن نفوذش در جهان استبه گزارش خبرداغ  به نقل از نیویورک‌تایمز، آمریکا در نشست شورای امنیت در روز گذشته خواستار تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران به طور نامحدود شد اما این موضع چندان مورد توجه قرار نگرفت و با شکست روبه رو شد و روسیه و چین  آن را رد کردند.

در واقع به نظر می‌رسد طرح ترامپ برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی با شکست مواجه شود و حتی شاید حمایت کافی برای رای‌گیری درباره آن را هم جلب نکند.

نمایندگان انگلیس، فرانسه و آلمان در نشست دیروز، هم درباره انقضای این تحریم‌ها و هم درباره رویکرد آمریکا در مورد استفاده از مکانیزم ماشه ابراز نگرانی کردند.

آنها با چنین رویکردی مخالف هستند و امیدوارند راهی پیدا کنند تا از طریق مذاکره و تعامل بتوانند استفاده ایران از سلاح را محدود کنند. نشست دیروز و مخالفت قدرت‌هایی مانند روسیه و چین بیانگر این است که آمریکا در حال از دست دادن نفوذ خود و منزوی شدن و از دست دادن حامیان خود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: