کد خبر: ۸۵۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۳۳
نماینده آلمان در شورای امنیت سازمان ملل:
نماینده آلمان در شورای امنیت سازمان ملل شامگاه سه‌شنبه در نشست مجازی این شورا سخنرانی کرد.

آمریکا با خروج از برجام، قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشت/ به توافق هسته‌ای پایبند هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نماینده آلمان در شورای امنیت سازمان ملل شامگاه سه‌شنبه در نشست مجازی این شورا سخنرانی کرد.

وی مدعی شد که اظهارات ایران علیه اسرائیل بسیار نگران‌کننده است.

نماینده آلمان در این شورا افزود: «در زمینه قطعنامه ۲۲۳۱، با حرف‌های نماینده چین موافق هستم. هدف اصلی حفظ برجام و اجرای کامل قطعنامه ۲۲۳۱ است. برجام در برخی رسانه‌ها به عنوان شاهکار دیپلماسی شناخته شده است. به لطف این توافق، برنامه هسته‌ای ایران کنترل شده است. مایه تاسف است که آمریکا از این توافق خارج شد. با این کار، آمریکا قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشت.»

وی افزود: «ما بسیار نگران اقدام‌های اخیر ایران در زمینه عقب‌نشینی از برجام هستیم. زمانی که کسی از چراغ قرمز عبور می‌کند و قوانین را زیر پا می‌گذارد، دلیل نمی شود که دیگران نیز چنین کنند. ایران باید به تعهدات خود بازگردد».

وی گفت: «ما همچنان متعهد به برجام هستیم. همچنین نگران شماری از اقدام‌های ایران در منطقه هستیم که به نظر ما قطعنامه ۲۲۳۱ را زیر پا می‌گذارد. در زمینه تحریم تسلیحاتی، آماده‌ایم در قالب برجام با دیگر کشورهای عضو مانع از صادرات سلاح از سوی ایران به دیگر کشورها شویم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: