کد خبر: ۸۵۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۳
رئیس‌دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور کیفرخواست پرونده شهرداری لنده این استان خبرداد و اظهارداشت: پرونده شهرداری لنده در حال پیگیری بوده و کیفرخواست آن صادر شده است.

صدور کیفرخواست پرونده شهرداری لنده/ پیگیری پرونده چند فساد گسترده با همکاری اطلاعات سپاهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ، "حسن نگین تاجی" در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری‌های انقلابی سازمان اطلاعات سپاه فتح استان قدردانی و خاطرنشان کرد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه فتح استان، پرونده چند فساد گسترده در حال پیگیری است.

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با پرونده کارخانه قند یاسوج و بانک تجارت نیز گفت: نماینده حقوقی بانک تجارت در تهران متعهد شده که اقدامات لازم را جهت مسترد نمودن کارخانه و اموال آن انجام دهد.

نگین تاجی افزود: به منظور پیشگیری های وضعی، ایستگاه های پلیس در چند نقطه شهر فعال و نظارت بر کافی شاپ ها و نحوه عفاف و حجاب از هفته آینده آغاز می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: