کد خبر: ۸۵۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۵۷۲
طی حکمی از سوی دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده، نادر خواجه حق‌وردی، به‌عنوان معاون امور شعب و بازاریابی این بانک، منصوب شد.

نادر خواجه حق‌وردی، معاون بازاریابی و امور شعب بانک آینده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده، نادر خواجه حق وردی، مدیر باتجربه بانک تجارت، سوابقی هم‌چون: عضویت در هیأت مدیره، مدیرکل اداری (منابع انسانی) و امور سازمان و انفورماتیک بانک تجارت، مدیریت امور شعب در استان‌های قزوین، زنجان، خراسان رضوی، فارس و اصفهانِ این بانک را در کارنامه خود دارد. حق‌وردی هم چنین مدتی به‌عنوان معاون اجرایی مدیرعامل در بانک پارسیان، فعالیت داشته است. 

بیشتر بخوانید: 

انتصاب «معاون اعتبارات» بانک آینده


پیش از این، دکتر داریوش رشیدی، ده سال، تصدی این مسئولیت را بر عهده داشت که در آیین تودیع، از تلاش‌ها و دستاوردهای حاصل از حضور ایشان تقدیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: