کد خبر: ۸۵۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۳
جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش:
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت:‌ استقرار رادارهای بومی و استفاده از کارکنان جوان و آموزش دیده در کشور، باعث شده است هیچ وابستگی در این حوزه وجود نداشته باشیم و پدافند هوایی بتواند به دقت و در لایه‌های مختلف و متنوع پدافندی از آسمان کشور حراست کند.

در حوزه رادار هیچ وابستگی نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب، از ایستگاه رادار شهید نادری بیله سوار اردبیل بازدید کرد.

وی در این بازدید، در جمع کارکنان ایستگاه رادار شهید نادری گفت: امروز به یاری خداوند ما در حوزه راداری به خودکفایی دست یافته‌ایم و با توجه به نیاز پدافند هوایی طراحی و تولید انواع رادارها انجام شده و در نقاط مختلف کشور استقرار می‌یابد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: استقرار رادارهای بومی و استفاده از کارکنان جوان و آموزش دیده در کشور، باعث شده است هیچ وابستگی در این حوزه وجود نداشته باشد و پدافند هوایی بتواند به دقت و در لایه های مختلف و متنوع پدافندی از آسمان کشور حراست کند.

امیر الهامی در این بازدید، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این ایستگاه رادار را مورد ارزیابی قرار داد و روند اقدامات و فعالیت های عمرانی منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب را مورد بررسی قرار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: