کد خبر: ۸۵۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۱
انور قرقاش:
انور قرقاش بر لزوم خودداری از تنش در منطقه تاکید کرد.

منافع ما در این است که از تنش اجتناب کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از به نقل از سی ان بی سی، انور قرقاش مشاور دولت امارات متحده در امور خارجه در مورد روابط ایران و امارات گفت: ما مشکلاتی با ایران داریم اما منافع ما در این است که از تنش در خلیج فارس اجتناب کنیم

وی مرعی شد: سیاست‌های ایران در منطقه و برنامه موشکی این کشور واقعا یک مشکل است که باید به طور جدی به این مسئله پرداخته شود.

قرقاش در ادامه ادعا کرد: ما از تعامل و مذاکره ایران و آمریکا حمایت می‌کنیم تا به مسائل منطقه رسیدگی شود. ما نگران‌ سیاست‌های ایران هستیم سیاست‌های ایران در منطقه عامل بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه است. ما و ایران در این‌ منطقه هستیم و امیدواریم بتوانیم از طرق سیاسی این مشکلات را حل کنیم زیرا ما رفاه و ثبات مشترکی داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: