کد خبر: ۸۵۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۳۱۸
بازار تهران امروز شاهد افت ۳۶۰ تومانی قیمت دلار در مقایسه با روزهای گذشته است که به ۲۰,۱۰۰ (بیست هزار و یکصد ) تومان رسید.

قیمت دلار، امروز ۴ تیر ۹۹به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار تهران پس از سپری کردن چند روز روند افزایشی، امروز افت قیمت را تجربه کرد.

قیمت دلار در بازار تهران امروز
قیمت دلار در بازار امروز تهران، به 20,100 (بیست هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 1.79 درصدی داشته است.

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۱۹,۴۹۵(نوزده هزار و چهارصد و نود و پنج تومان) اعلام شد که نسبت به گذشته افزایش داشت.

براساس نرخ‌های اعلام شده قیمت دلار امروز در صرافی ملی بالا رفت و قیمت خرید دلار آمریکا 19,495(نوزده هزار و چهارصد و نود و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 19,595(نوزده هزار و پانصد و نود و پنج تومان) اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

چرا دلار ۲۰هزار تومان شد؟

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 21,595(بیست و یک هزار و پانصد و نود و پنج تومان) و قیمت فروش یورو 21,695(بیست و یک هزار و ششصد و نود و پنج تومان) است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: