کد خبر: ۸۵۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۲۲۶
نماینده سبزوار با بیان اینکه استانداران اختیارات کمی در استان‌ها دارند خطاب به وزیر کشور گفت: مدیریت غیرمتمرکز استانی، اختیار تصمیم‌گیری از آنها را گرفته است و وزیر کشور باید نسبت به این موضوع حساس باشد.

استاندارن اختیار کمی دارند، وزیر کشور حمایت کند/ شهرداری‌ها در شهرهای کوچک رها شده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «علی اصغر عنابستانی» نماینده سبزوار، جغتای، جوین در صحن علنی امروز سه‌شنبه ۳ تیرماه۹۹ مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن گزارش وزیر کشور از وضعیت داخلی کشور، گفت: در حال حاضر استانداران به عنوان مدیران اصلی در استان اختیار کمی دارند و مدیریت غیرمتمرکز استانی، اختیار تصمیم‌گیری از آنها را گرفته است و وزیر کشور باید نسبت به این موضوع حساس باشد و از مدیران خود حمایت کند.

وی افزود: همچنین به نظر می‌رسد شهرداری‌ها به ویژه در شهرهای کوچک رها شده‌اند و این سازمان در شهرهای کوچک در حداقل هزینه‌های خود مانده‌اند و هیچ توجهی به آنها نمی‌شود و دولت‌ها نیز سال‌ها است که سهم خود را در توسعه حمل و نقل شهری به آنها پرداخت نمی‌کند.

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: اخیراً معاون سیاسی وزیر کشور ابلاغ کرده که هیچ تغییراتی در عرصه استانی و فرمانداری‌ها انجام نشود و این موضوع برخلاف تحول در ساختار اجرایی کشور و اجرای منویات رهبری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: