کد خبر: ۸۵۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۲
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن اشاره به بازگشایی تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری اصناف با بازرسان دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد.

بازگشایی سالن‌های سینما‌ها و تالار‌ها از فردابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن اشاره به بازگشایی تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری اصناف با بازرسان دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد.

مهندس محسن فرهادی در نشست ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران ضمن تبریک روز ملی اصناف (اول تیر ماه) و تقدیر از حرکت خودجوش اصناف در همکاری جهت کنترل اپیدمی کرونا در ابتدای شروع پاندمی در کشور، گفت: اکنون در آستانه بازگشایی تالارهای پذریرایی در شهرها و شهرستان‌های سفید و زرد کرونا هستیم. به طوری که شروع فعالیت‌های سینماها، تئاتر و مراکز فرهنگی از روز اول تیر ماه البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: به نظر من ستاد ملی کرونا به صنوف و گردانندگان تالارهای پذیرایی، سینماها و تئاترها اعتماد برجسته‌ای کرده است؛ چرا که سینماها و تئاتر و تالارهای پذیرایی، طبیعت‌شان تجمع افراد است و به همین دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آنها از اهمیت بیشتری نسبت به سایر صنوف برخوردار است.

فرهادی تاکید کرد: رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی یک تا دو متری در افراد خصوصا در تالارها ارزش وافری دارد. رعایت بهداشت فردی مثل ضدعفونی کردن دست‌ها، گندزدایی و ضدعفونی سطوح مشترک در اولویت است. لازم است در این اماکن اجرای پروتکل‌ها را جدی بگیرند و این فرصت را به سمت آزادی‌های بیشتر برای کنترل و مبارزه با کرونا مغتنم شمارند. در مجموع خواهان همکاری مستمر اصناف با همکاران و بازرسان در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: