کد خبر: ۸۵۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۳۶۲
بانک تجارت در گزارش تفسیری اعلام نمود، زیان انباشته بانک در سال ١٣٩٨ ،٢درصد کاهش یافت،فروش سودآور سرمایه گذاری ها ،فروش املاک و دارایی ها ،از برنامه های مهم بانک می باشد.گفتنی است نقدینگی بانک در اردیبهشت ماه ١٣٩٩ به طور میانگین ٢٨٩،٠٠٠ هزار میلیارد ریال بالغ گردیده است.

بانک تجارت در گزارش تفسیری از فروش املاک و دارایی ها خبر دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  کدال نگر بورس ٢۴،بانک تجارت در گزارش تفسیری اعلام نمود، زیان انباشته بانک در سال ١٣٩٨ ،٢درصد کاهش یافت،فروش سودآور سرمایه گذاری ها ،فروش املاک و دارایی ها ،از برنامه های مهم بانک می باشد.گفتنی است نقدینگی بانک در اردیبهشت ماه ١٣٩٩ به طور میانگین ٢٨٩،٠٠٠ هزار میلیارد ریال بالغ گردیده است.

  • چشم انداز/ اهداف/ برنامه ها:

افزایش سرمایه 390 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها علاوه بر تبدیل نمودن بانک به بزرگترین شرکت بورسی، موجب فراهم شدن زمینه خروج بانک از شمولیت ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت در پایان سال 1397 گردید لذا در راستای تداوم این امر و توجه به سودهی بانک، تا پایان سال 1398 زیان انباشته بانک حدود 2 درصد کاهش یافت که البته بانک به منظور ادامه این روند برنامه های مبسوطی را به شرح ذیل تدوین نموده است: 

  1. افزایش مانده و سهم سپرده های کم هزینه مخصوصا سپرده های جاری.
  2. کاهش هزینه پول سپرده های مدت دار.
  3. تلاش برای وصول مطالبات و کاهش نسبت مطالباتی.
  4. فروش سودآور سرمایه گذاری ها.
  5. فروش سودآور املاک و دارایی های ثابت.
  6. کاهش شبکه شعب زیان ده و در نتیجه بهینه سازی شبکه شعب بانک.     

بیشتر بخوانید: 

پایان خرداد آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره خدمات غیر حضوری بانک تجارت

  • چشم انداز/ اهداف/ برنامه ها:

باتوجه به برنامه ریزی ها، اقدامات و تلاش های انجام پذیرفته در سال 1398 بانک موفق به بهبود فرایند تجهیز و تخصیص سپرده ها گردید. تداوم این سیاست ها در سال 1398 نیز ادامه داشته به گونه ای که نقدینگی بانک در اردیبهشت ماه 1399 به طور میانگین به مبلغ 289000 هزار میلیارد ریال بالغ گردیده و در بازار بین بانکی با نرخ بازدهی مناسب مصرف شده است. همچنین پیش بینی می شود با تداوم وضعیت فعلی و وجود نرخ مناسب در بازار بین بانکی، فعالیت بانک در این حوزه ادامه داشته باشد.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: