کد خبر: ۸۵۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
تعداد بازدید: ۲۳۲
سرمربی شهرخودرو گفت: وضعیت مشهد بحرانی‌تر از خط قرمز است و نمی‌دانم در آینده مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند.

سرآسیایی: وضعیت مشهد بحرانی‌تر از خط قرمز استبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو قبل از شروع مسابقه دوستانه با پیکان در جمع خبرنگاران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*با توجه به شرایطی که از سوی سازمان لیگ اعلام شد برنامه‌مان را خوب جلو بردیم و تمرینات خوبی داشتیم و به صورت نسبی بازیکنان را آماده کرده‌ایم.

*برای یکی دو بازی تدارکاتی به تهران آمده‌ایم. وضعیت مشهد بحرانی‌تر از خط قرمز است و نمی‌دانم در آینده مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند.

*هفته آینده و در روز اول تیر ماه با پرسپولیس بازی می‌کنیم و یک بازی سبک‌تر هم در مشهد انجام می‌دهیم و برای لیگ آماده می‌شویم.

*مخالفت با ادامه لیگ؟ همه کسانی که در این رابطه حرف می‌زنند دغدغه سلامت کادر، بازیکنان است و بحث برگزار شدن یا نشدنش فقط سلامت افراد است.

*بحث مالی که خدا را شکر حمیداوی خوب مدیریت کرد و بازیکنان هفته گذشته اسناد دریافتی‌شان را گرفتند که دیگر از این دست هم مشکلی نباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: