کد خبر: ۸۴۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۴۶۵
مدافع پرسپولیس گفت: برای من هیچ چیز جذاب تر از بازی برای پرسپولیس نیست.

فوق ستاره پرسپولیس می ماند!/ پیشنهاد خارجی دارم اما می مانم !به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس گفت : “در نیم فصل چند پیشنهاد به دستم رسید که حتی بازی در خارج از ایران هم بود ولی تصمیم گرفتم که اینجا بمانم.”

 

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اینکه در برخی از بازی های نیم فصل اول نیمکت نشین بود و از سوی دیگر، پیشنهاداتی به دستش رسیده بود، تصمیم گرفت در جمع سرخپوشان بماند.

قرارداد این بازیکن که البته قرارداد پر و پیمان و گران قیمتی به حساب می آید در پایان فصل به اتمام می رسد و برای سال دوم، نیاز به توافق مجدد است هر چند کنعانی زادگان گفت می خواهد برای سال ها در کمپ قرمزهای پایتخت به کارش ادامه بدهد.

 

این بازیکن می گوید:

«در نیم فصل چند پیشنهاد به دستم رسید که حتی بازی در خارج از ایران هم بود ولی تصمیم گرفتم که اینجا بمانم. من عاشق پرسپولیس هستم و وقتی می خواستم راهی این تیم شوم، می دانستم چه تیمی را انتخاب کردم. حالا هم دوست دارم برای سال ها بمانم و کارم را دنبال کنم. برای من هیچ چیز جذاب تر از بازی برای پرسپولیس نیست.»

 

کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس سپس به تغییرات در کادرفنی اشاره کرد و افزود:

«فکر می کنم بهترین اتفاق ممکن رخ داد و حضور یحیی گل محمدی یک انتخاب حرفه ای بود. مسئولان باشگاه به خصوص محمدحسن انصاری فرد که خودش پرسپولیسی است، بعد از جدایی گابریل کالدرون توانستند یک انتخاب خوب داشته باشند و می بینیم که هواداران در فضای مجازی هم از این انتخاب، حمایت می کنند. انشالله این حمایت ها به ورزشگاه هم بکشد و یک اتحاد بزرگ دیگر را تشکیل بدهیم. پرسپولیس میلیون ها طرفدار دارد و از این رو، هر تصمیمی گرفته می شود، با واکنش هایی مواجه خواهد شد اما دیدید که همه از گل محمدی حمایت کردند.»

 

کنعانی زادگان که وینسون کمپانی مدافع بلژیکی و پیشین منچسترسیتی را الگوی خود می داند، اضافه کرد:

«آقایحیی از همان روز اولی که به تمرینات ما اضافه شد، نشان داد یک مربی بسیار حرفه ای و باهوش است. او می خواهد پرسپولیس را به موفقیت های بیشتری برساند. البته طبیعی است که نیاز به زمان داشته باشد زیرا کارش سخت است. او تا به حال سرمربی شهرخودرو بود و امروز در پرسپولیس نیاز به فضای کار دیگری دارد. ما بازیکنان در کنار هواداران باید بتوانیم این فضا را برای آقایحیی بسازیم تا کارش راحت تر شود. قطعا همه می خواهند پرسپولیس بهترین شرایط را داشته باشد و من مطمئن هستم اگر مثل سال های قبل، این تیم حمایت شود، اتفاقات مهمی رخ می دهد.»

 

از این بازیکن در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس هم پرسیدیم که گفت:

«صد درصد این شانس برای ما وجود دارد. قطعا می توانیم به موفقیت برسیم. قهرمانی های زیادر برای پرسپولیس در پیش است. همه ارکان تیم در حال حاضر پرسپولیسی هستند و این موضوع به ما کمک می کند تا مسیرمان را پیدا کنیم. من تصور می کنم اگر مدیران باشگاه حمایت کنند و اوضاع بهتر شود، پرسپولیس حتما به قهرمانی می رسد. ما در زمان گابریل کالدرون راه خودمان را انتخاب کردیم و نشان دادیم فقط از این لیگ، قهرمانی می خواهیم. حالا با گل محمدی با قدرت بیشتری این راه را ادامه می دهیم. گل محمدی نشان داده یک مربی فهیم و تاکتیکی است. هر تیمی که داشته مورد تحسین اهالی فوتبال بوده و از این رو با این مربی می توانیم موفقیت های زیادی به خصوص تکرار قهرمانی در لیگ را داشته باشیم. من که نسبت به این اتفاقات خوشبین هستم.»

 

 

کنعانی زادگان در واکنش به سوال دیگری در مورد احتمال نیمکت نشینی اش اضافه کرد:

«من در تمام مدت فصل قبل هرگز در این مورد حرفی نزدم و واکنشی نشان ندادم. بازیکن باتجربه ای هستم و امکان ندارد به نیمکت نشینی اعتراض کنم. حتی یکبار هم مطلبی از من در این مورد پیدا نمی کنید. در گذشته هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی نداشتم و از این به بعد هم اعتراض نمی کنم چون می دانم مربیان تیم، تصمیم گیرندگان نهایی هستم. حالا هم در کنار سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده خط دفاع محکمی را تشکیل داده ایم و از این به بعد هم می توانیم با همین قدرت به کارمان ادامه دهیم. این را هم بگویم که افتخار می کنم در کنار این دو نفر بازی می کنم و پیراهن پرسپولیس را به تن دارم. از هواداران هم ممنونم که در تمام این مدت، در ورزشگاه ها و فضای مجازی مرا شرمنده کردند. امیدوارم با ارائه بازی های خوب بتوانم لطف شان را جبران کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: