کد خبر: ۸۵۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۴۳۷
سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت حدود ۱۰ روز است که بروزرسانی نمی‌شود.

سامانه سهام عدالت به خواب زمستانی رفت!به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت حدود ۱۰ روز است که بروزرسانی نمی‌شود.

به پرتفوی سهام عدالت نشان می‌دهد بیش از 49 میلیون نفر از مشمولان دارای سهام در 49 شرکت هستند که از این تعداد 36 شرکت بورسی و فرابورسی و 13 شرکت هم در بازار سهام حضور ندارد.

این موضوع به این معنا است که مشمولان سهام عدالت می‌توانند و باید به صورت لحظه‌ای از ارزش دارایی و سهام خود در 36 شرکت بورسی و فرابورس آگاهی یابند.

بر همین اساس در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این در حالی است که بروزسانی این سامانه دوام چندانی نداشته و حالا 10 روز است که سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت به خواب زمستانی فرو رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شانا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
میشه لطف کنید پیگیری کنید ببینید سایت سهام عدالت کی بروزرسانی میشه که بتونیم سهام خودمون بفروشیم ؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: