کد خبر: ۸۵۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۳۵۱
سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده سیدمحمود موسوی مجد، بیان کرد: حکم این شخص صادر شده و قطعیت پیدا کرده و البته دستگیری موسوی مجد ربطی به حادثه تروریستی شهادت سردار سلیمانی ندارد.

سخنگوی قوه قضائیه درباره دستگیری موسوی مجد، متهم به جاسوسی از سردار سلیمانی برای اسرائیل و آمریکا توضیحات جدید اراده کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم معارفه رئیس سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران درباره پرونده سیدمحمود موسوی مجد، بیان کرد: این پرونده مربوط به سال 98-97 است و متهمین دیگر پرونده را حضور ذهن ندارم.

وی افزود: حکم این شخص صادر شده و قطعیت پیدا کرده است. دستگیری موسوی مجد ربطی به حادثه تروریستی شهادت سردار سلیمانی ندارد.

سخنگوی قوه قضائیه بیان داشت: در سنوات قبل به لحاظ ارتباطی که با این مجموعه داشته، اطلاعاتی در حوزه دفاعی و نظامی ما به ویژه در ارتباط با وزارت دفاع و نیروی قدس سپاه و تردد‌ها و اقامت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را به سرویس سیا و موساد داده است.

وی افزود: ارتباط این جاسوس به لحاظ اینکه مقیم سوریه بوده و خانواده اش مقیم سوریه هستند، در همان کشور با نیرو‌های مستشاری ایران بوده و اطلاعاتی را از حوزه فعالیت آنها و وزارت دفاع جمع‌آوری می‌کرده و به دشمن می‌داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: