کد خبر: ۸۵۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۱۰۹۱
با حمایت بانک پارسیان و همکاری شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین و شتابدهنده دیموند، دومین رویداد جذب استارتاپ و ایده های نوآورانه روز سه شنبه20 خرداد ماه سال جاری و به صورت آنلاین درمحل دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

در دومین رویداد جذب استارتاپ و ایده های نوآورانه، تیم های برگزیده ارزیابی شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در این رویداد که فرصت شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های همکاری با بانک پارسیان، شرکت کاسپین و سایر شرکت‌های وابسته به بانک پارسیان امکان‌پذیر خواهد بود، تیم‌های منتخب ضمن ارائه کوتاه از کسب‌وکار خود، توسط تیم داوری ارزیابی شدند و طی مراسمی در هفته آینده جوایز به تیم‌های برگزیده اهدا می‌شود.
گفتنی است؛ مراحل ثبت‌نام،ارزیابی اولیه تیم‌های ثبت‌نامی و جلسات ارزیابی مجازی تیم‌های منتخب از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شده و از میان آن‌ها، شش تیم به رویداد نهایی بینو راه پیدا کرده‌اند.
مسعود پشم‌چی، معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان که به‌صورت ویدئویی در این رویداد سخنرانی کوتاهی داشت، هدف از برگزاری این رویداد را شناخت و تعامل سازنده هرچه بیشتر بانک با شرکت‌ها و کسب‌وکارهای نوآورانه فین‌تک دانست و افزود: «این همکاری از ارائه API گرفته تا همراهی گروه‌ها و ایجاد مشارکت‌های راهبردی و سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: 

کنسرسیومی برای ورود بانک ها به عصر بلاک چین


گفتنی است؛ رویداد «بینو»، دومین رویداد ارائه ایده‌ها، محصولات و راهکارهای نوآورانه و فناورانه توسط صاحبان ایده و یا محصول با محوریت حوزه‌های فین‌تک، اینشورتک، بانکداری باز، بلاکچین و … است که توسط شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین وابسته به بانک پارسیان با همکاری شتاب‌دهنده دیموند برگزار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: