کد خبر: ۸۵۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۰
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تهدید جمعیت کشور ایران اسلامی که با آن مواجه هستیم و زنگ خطر آن را مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر به صدا درآوردند، یک طرح آمریکایی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: تهدید جمعیت کشور، یک طرح آمریکایی است / متاسفانه شناخت ما از آمریکا بسیار ضعیف استبه گزارش خبرداغ به نقل از به نقل از ایرنا ، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تهدید جمعیت کشور ایران اسلامی که با آن مواجه هستیم و زنگ خطر آن را مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر به صدا درآوردند، یک طرح آمریکایی است.

نصرت الله لطفی روز پنجشنبه در آیین تکریم و تجلیل از رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین، افزود: چون جمعیت مولفه قدرت است، دشمنان تلاش می‌کنند این مولفه را از کشور بگیرند و با این طرح آنها ما چند سال آینده جمعیت پیری را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ششم تا دوازدهم تیرماه هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام شده است و همه باید این هفته را جدی بگیریم، افزود: ما باید در این هفته با یک اجماع، وحدت و همدلی برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی که صیانت از آن اوجب واجبات است تلاش کنیم.

لطفی گفت: مردم در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی انتظار دارند بیشتر برای شناساندن چهره این کشور تلاش شود چون هم اینک پرده‌ها کنار رفته و چهره کریه آمریکا بیش از پیش برای مردم جهان آشکار شده است.

وی افزود: متاسفانه شناخت ما نسبت به آمریکا بسیار ضعیف است و اگر افرادی برای بزه چهره سیاه و کریه آمریکا در تلاش هستند از جهل و ناآگاهی مردم استفاده می‌کنند.

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: طبق قانون، ۲۴ دستگاه اجرایی، ارگان و نهاد عضو این شورا هستند و باید با یکدیگر تقسیم وظایف کرده و با تامین منابع برای اجرای مصوبات آن، تلاش نمایند.

این مسوول گفت: موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معنی تلاش و زحمت تمامی دستگاه‌های عضو شورا است و اگر افتخاری برای این شورا از لحاظ زمان شناسی و حرکت در صراط مستقیم کسب شده باید از آن همه دستگاه‌ها دانست.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد فراسازمانی بوده و عملکرد آن نیز فراجناحی است، افزود: این شورا مختص به هیچ کابینه و دولتی نبوده و تریبون آن در همه دولت‌ها متعلق به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بوده است.

این مسوول گفت: ماموریت ما حفظ هیچ جناح و گروهی نبوده و نخواهد بود بلکه ما خادم مردم شریفی هستیم که خود آغازگر نهضت انقلاب بوده و با جانفشانی و استقامت خود، انقلاب را به پیروزی رسانده و بیش از ۴۰ سال در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند.

در ادامه این مراسم از زحمات ۱۰ سال و هفت ماهه حجت الاسلام علی قابل در سمت رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تجلیل شد و حکم مسوولیت حجت الاسلام علی شهسواری به این سمت تقدیم گردید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: