کد خبر: ۸۵۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید: ۳۴۸
رئیس باشگاه اتلتیکومادرید به رقیب همشهری خود پیشنهاد داد تا بازی‌های باقی مانده لالیگا را در ورزشگاه متروپولیتانو برگزار کند.

پیشنهاد رئیس باشگاه اتلتیکو به رئالبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: رئیس باشگاه اتلتیکومادرید درهای ورزشگاه متروپولیتانو را به سوی رئالی‌ها باز کرد تا در صورت علاقه بازی‌های باقی‌مانده لالیگا را در آنجا برگزار کنند.

کهکشانی‌ها به دلیل تعمیرات ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قصد دارند که بازی‌های باقی‌مانده لالیگا را در ورزشگاه دی‌استفانو برگزار کنند. ورزشگاهی که از ظرفیت پایین‌تری برخوردار است و برای بازی‌های تیم دوم رئال استفاده می‌شد.

به همین دلیل، انریکه ثره‌ثو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید به رقیب همشهری خود پیشنهاد داده تا رئال مادرید 6 بازی خانگی این فصل را در ورزشگاه اتلتیکو بازی کند.

این اتفاق به شکلی برعکس دقیقا در فصل 1996-1997 انجام شد. جایی که اتلتیکومادرید اولین بازی فصل خود را به جای بازی در ورزشگاه «ویسنته کالدرون» در «سانتیاگو برنابئو» برگزار کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: