کد خبر: ۸۵۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۲۴۵
یک عضو هیأت مجلس شورای اسلامی درباره مسکن نمایندگان گفت: نمایندگانی که در تهران خانه دارند، شامل دریافت ودیعه مسکن نمی‌شوند.

به نمایندگانی که در تهران خانه دارند، ودیعه مسکن داده نمی‌شودبه گزارش خبرداغ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره تصمیم‌گیری هیأت رئیسه مجلس در خصوص ودیعه مسکن و خودرو نمایندگان گفت: طبق مصوبه هیأت رئیسه قرار بر این شده تا به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند، مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود و این مصوبه هیأت رئیسه به نمایندگان ابلاغ شده و در حال اجرا شدن است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایط مالی سختی قرار دارد، نباید به نمایندگانی که خودرو و خانه دارند، این امتیازات داده شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: