کد خبر: ۸۵۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۲۴۳
دونالد ترامپ:
رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌ای به کنگره نوشت که سه هزار و ۶۰۰ نیروی آمریکایی برای حفاظت از منافع این کشور علیه سیاست‌های ایران و گروه‌های مورد حمایت این کشور در عربستان سعودی مستقر شده‌اند.

۳۶۰۰ نیروی آمریکایی برای مقابله با ایران در عربستان مستقر هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌ای به کنگره نوشت که سه هزار و ۶۰۰ نیروی آمریکایی برای حفاظت از منافع این کشور علیه سیاست‌های ایران و گروه‌های مورد حمایت این کشور در عربستان سعودی مستقر شده‌اند.

وی افزود که این نیروها در هماهنگی با حکومت عربستان سعودی فعالیت می‌کنند، قابلیت‌های دفاعی موشکی و هوایی فراهم کرده و از عملیات جنگنده‌های آمریکایی حمایت می‌کنند.

ترامپ گفت که تعداد کل نیروهای آمریکایی در عربستان سعودی، سه هزار و ۶۰۰ نفر است.

به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید،وی در بخشی دیگر از این نامه با حمایت از دستور خود برای حمله تروریستی به سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران، گفت که همانطور که در ماه ژانویه گفته بودم این حمله به دستور مستقیم من و به دلیل تشدید حملات ایران به نیروهای آمریکایی و منافع آن در خاورمیانه صادر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: