کد خبر: ۸۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۷۴
هافبک عراقی پیشین باشگاه‌های استقلال، تراکتورسازی و صنعت نفت که در ایران همیشه به اعتراض پیرامون دریافت مطالبات شهرت داشت، این بار در کشورش خبرساز شد.

صدای اعتراض کرار در عراق هم بلند شد!به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم ،جاسم کرار هافبک کهنه‌کار باشگاه الشرطه عراق در اعتراض به وضعیت مالی این باشگاه گفت: تمام بازیکنان شاغل در لیگ عراق پول‌شان را به صورت کامل می‌خواهند و توقف مسابقات لیگ گناه بازیکنان نیست.

وی در ادامه افزود: درست است که فقط پنج هفته بازی کردیم، اما شش ماه تمرین کردیم و ما باعث توقف لیگ نبودیم. تعطیلی مسابقات تقصیر ما نیست و باید پول‌مان را به شکل کامل دریافت کنیم.

کرار در خاتمه تصریح کرد: هیچ بندی در قرارداد وجود ندارد که نشان‌دهنده ضرورت کاهش دستمزد‌ها باشد. البته من به‌عنوان یک بازیکن آماده هستم در این مورد با باشگاه گفت‌وگو کنم تا مسئله دریافت مطالبات ما حل شود و به نتیجه‌ای برسیم که همه را راضی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: