کد خبر: ۸۵۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۱۶۴
نماینده سیرجان از جزئیان جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور وزرای اطلاعات و نفت خبر داد.

گزارش زنگنه از عملکرد وزارت نفت و گازرسانی به نقاط روستایی در جلسه غیرعلنی مجلسبه گزارش خبرداغ ، شهباز حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس که همچنان ادامه دارد، گفت: در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی، وزرای نفت و اطلاعات حاضر شدند. دستور کار جلسه بررسی مسائل اقتصادی و امنیتی است.

نماینده سیرجان ادامه داد: وزیر نفت صحبت‌هایی را درباره عملکرد وزارتخانه‌شان بیان کردند و گفتند در زمینه تحریم مشکلی نداریم و ما خوش‌بین هستیم. ایشان در بخش دیگری از سخنان خودشان گفتند که گازرسانی به نقاط باقی مانده روستایی و جاهایی که هنوز گازرسی نشده است، ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان نقطه‌نظرات خودشان را بیان کردند و درباره منابع درآمدی و نگرانی‌های تامین بودجه نیز صحبت‌هایی شد.

به گزارش ایلنا، جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی که از ساعت ۸ صبح آغاز همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: