کد خبر: ۸۵۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۳۰۲
عمده قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز ایران سیر نزولی را در پیش گرفتند و تنها پوند افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت طلا و سکه، امروز ۱۹ خرداد ۹۹به گزارش  خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد، عمده قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز ایران سیر نزولی را در پیش گرفتند و تنها پوند افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۶۸۵ (یک هزار و ششصد و هشتاد و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۸ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۲۲ درصدی به ۱,۶۸۹ (یک هزار و ششصد و هشتاد و نه ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۷۰۹,۹۰۰ (هفتصد و نه هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۹۴۶,۵۰۰ (نهصد و چهل و شش هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۲۹ درصدی، از ۳,۰۸۴,۰۰۰ (سه میلیون و هشتاد و چهار هزار) تومان به ۳,۰۷۵,۰۰۰ (سه میلیون و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز
امروز قیمت سکه در بازار تهران، به ۷,۳۲۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۳ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز
سکه امامی، امروز به ۷,۲۹۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست و نود هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: