کد خبر: ۸۵۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۱۷۶
هافبک سپاهان هنوز شانس تیمش برای قهرمانی را زنده می‌داند.

کومان: مخالف شروع لیگ در این زمان هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: ولادیمیر کومان، هافبک مجارستانی سپاهان چند روزی است که به ایران برگشته و در تمرینات حاضر می‌شود. او نگران وضعیت کرونا در ایران و شیوعش میان فوتبالیست ها است و عقیده دارد شروع فوتبال در این مقطع خطرناک است، هر چند که چاره دیگری نیست. گفتگوی کومان با خبرنگار ایلنا را می‌خوانید:

* از دوران تعطیلات برایمان بگو. در مدتی که ایران نبودی چکار می‌کردی؟

من در قرنطینه در مجارستان بودم، تا 2 هفته بعد از ورود مجبور شدم در خانه بمانم و پلیس مرا چک کرد تا قرنطینه را نشکنم و سالم بودنم اثبات شود و بعد از 2 هفته من آزاد شدم. در آن روزها وقت خود را با خانواده و دوستانم می‌گذراندم که البته هرگز دست از ورزش و تمرین نمی‌کشیدم.

* وقتی با تو تماس گرفتند که به ایران برگردی و در تمرینات شرکت کنی نگران ویروس کرونا نبودی؟ و اینکه به نظرت الآن زمان مناسبی برای شروع دوباره بازی هاست؟

راستش را بخواهید من هنوزهم نگران هستم، نه تنها من که اطرافیانم نیز نگران هستند. فدراسیون نیاز به تصمیم‌گیری در مورد مسائل دارد اما در ایران اوضاع اجازه تصمیم گیری را نمی‌دهد. هر زمان که تاریخ دیگری را برای شروع کار بگذارند، به یک نکته می‌رسیم که می‌توان از آن اشکال گرفت و به نظرم باید با شرایط کنار آمد.

* اوضاع سپاهان را در تمرینات چطور می‌بینی؟ آیا تیم آماده شروع رقابت‌ها است و ما همان سپاهان همیشگی را می‌بینیم؟

در تیم ما خود را برای شروع لیگ آماده می کنیم. قطعاً همه چیز در حال حاضر ایده‌آل نیست ولی اوضاع با توجه به شرایط خوب است و من فکر می‌کنم همه چیز خوب پیش می‌رود.

* از شرایط تیم در طول فصل بگو. سپاهان شانس اصلی قهرمانی بود ولی حالا اختلاف با صدر جدول زیاد شده است. چه شد که کار به اینجا رسید؟

بله ما از صدر جدول فاصله گرفتیم و کار برایمان سخت شده است ولی هنوز نا امید نیستیم و شانس داریم و برای بازگشت به صدر جدول تلاش خواهیم کرد. به هر حال شرایطی است که فکر می‌کنم خودمان برای خودمان ایجاد کردیم و مقصر این اوضاع خود ما هستیم.

* عملکرد خودت را در طول فصل چطور می‌بینی؟ قبول داری که در لیگ قبلی عملکرد بهتری از این فصل داشتی؟

بله و دلیلش این است که فصل قبل خودم هم احساس بهتری داشتم ولی در این فصل شرایط متفاوت بود و مشکلات بیرونی زیادی وجود داشت که باعث شد نتوانم عملکرد خودم را نشان دهم و خودم هم رضایت کامل از عملکردم ندارم.

* مصدومیت‌های مداوم هم به تو ضربه زد و به نظر می‌رسد از این جهت هم بدشانس بودی.

بله مصدومیت‌ها یک بدشانسی بزرگ برای من بود و ضربه زیادی به عملکردم در این فصل زد ولی این فقط من نبودم که از مصدومیت زیان کردم و کل تیم به دلیل تعداد زیاد مصدومیت‌ها دچار زیان شد و کل سپاهان این فصل بدشانس بود.

* اگر انتخاب با تو بود چه سرنوشتی برای لیگ رقم می‌زدی؟ ادامه رقابت‌ها؟ پایان لیگ بدون معرفی قهرمان؟ و یا پایان لیگ با قهرمانی تیم صدرنشین؟

با توجه به شرایط موجود در تیم ها و اینکه هر تیمی دارای بازیکنانی مبتلا به کرونا ویروس است به نظر می‌رسد شرایط به شکلی نیست که در فوتبال اروپا و لیگ‌هایی که فوتبال را شروع کردند باشد و حالا من احساس می‌کنم چاره‌ای نیست و مجبوریم لیگ را شروع کنیم. من می‌خواهم لیگ تعطیل شود و به پایان برسم اما شرایط مختلفی که برای آن وجود دارد باید مورد بررسی قرار بگیرد.

* و سوال آخر، دومین فصلت در ایران و سپاهان را پشت سر می‌گذاری و آیا دوست داری این همکاری ادامه پیدا کند؟

من روزهای خوبی در ایران و سپاهان داشتم و احساس خوبی از بودن در اینجا به من دست داده است ولی الآن نمی‌خواهم در مورد فصل بعد صحبت کنم. هروقت فصل تمام شد و از آن خلاص شدیم وقت فکر کردن به فصل بعد است و آنوقت در موردش صحبت خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: