کد خبر: ۸۵۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۲۵۵
علیرضا بیرانوند در پاسخ به سوال خبرنگارانی که در مقابل فدراسیون فوتبال حضور داشتند گفت که برای ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال آمده است!

بیرانوند: برای ثبت نام ریاست فدراسیون آمده‌ام!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: خیابان شیخ بهایی تهران که باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال را با اختلاف نه چندان زیاد در خود جای داده، امروز میزبان بازیکنان پرسپولیس بوده است. کمال کامیابی نیا برای انجام کارهای شخصی به باشگاه پرسپولیس رفت و علیرضا بیرانوند هم دقایقی قبل در فدراسیون فوتبال حضور یافت.

گفته می‌شد که کامیابی نیا برای پیگیری مشکلات مالی به دیدار مدیران باشگاه رفته اما این خبر درست نیست و او برای انجام امور شخصی در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور یافته است.

نکته جالب این که بیرانوند در لحظه ورود به فدراسیون فوتبال با سوال خبرنگاران پرتعداد مواجه شد و به آن ها گفت که آمده برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کند!

علیرضا بیرانوند همچنین دقایقی قبل فدراسیون فوتبال را برای برگزاری جلسه با مهدی رسول پناه ترک کرد. احتمال دارد که این جلسه پیرامون سفر دروازه بان پرسپولیس به بلژیک برای تست پزشکی در تیم آنتورپ باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: