کد خبر: ۸۵۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۴۸۳
تمامی شعب بانک آینده، سفارش فروش «سهام عدالت» مشتریان خود را دریافت و ثبت می‌کنند.

ثبت سفارش فروش «سهام عدالت» در تمامی شعب بانک آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بر این اساس، آن دسته از مشتریان بانک آینده که واجد شرایط بوده و خواهان فروش سهام عدالت خود باشند، می‌توانند درخواست خود را به یکی از شعب بانک آینده اعلام کنند. این مشتریان باید دارای سهام عدالت بوده و شماره شبای معرفی شده در برگه سهام عدالت آن‌ها متعلق به بانک آینده باشد.

شعب بانک آینده، در حال حاضر عاملیت شرکت کارگزاری بانک آینده را بر عهده دارند و به نیابت از کارگزاری، درخواست فروش سهام عدالت مشتریان این بانک را ثبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

ادامه مشارکت فروشگاه‌های ایران‌مال در طرح «آینده‌داران» بانک آینده

بانک آینده امکان ثبت غیرحضوری و الکترونیکی سفارش فروش سهام عدالت را نیز برای ارائه خدمات مذکور به مشتریان عزیز، برای سهولت هر چه بیشتر، فراهم کرده است. مشتریان محترم بانک آینده، برای بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی ثبت و سفارش فروش غیرحضوری سهام عدالت خود، می‌توانند به نشانی اینترنتی:edalat.ba۲۴.ir‌ مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ مرکز ارتباط بانک ‌آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ پاسخ‌گویی به مشتریان محترم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: