کد خبر: ۸۵۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۲۸۷
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی "قاچاقچی نفت در کردستان" خبر داد.

کشف ۵۴ هزار لیتر سوخت از یک دامداری در کردستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در این رابطه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی سقز در بازرسی از یک واحد مرغداری که در حال حاضر تبدیل به دامداری شده بود، مقدار ۵۴ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید را از سه عدد تانکر کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به استعلام از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان سقز و تعیین ارزش ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون ریالی این محموله، گفت: با احضار صاحب دامداری و بیان اینکه نفت‌ها متعلق به فرد دیگری است و شناسایی مالک محموله، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله صادر و متهم پرونده را به پرداخت ۷ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که حکم بدوی پس از اعتراض متهم در شعبه تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان کردستان تائید و قطعی شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: