کد خبر: ۸۵۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
تعداد بازدید: ۲۳۵
یک سایت اسپانیایی اعلام کرد رای دادگاه عالی ورزش (CAS) برای سامان قدوس ملی پوش فوتبال ایران تا پایان ماه جولای اعلام نمی‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ،سایت «heraldo» اسپانیا خبر داد هرچند جلسه دادگاه عالی ورزش برای سامان قدوس برگزار شده اما به خاطر ویروس کرونا، صدور رای این ملی پوش فوتبال ایران طول می کشد و احتمالا تا دو ماه دیگر یعنی پایان ماه جولای ( ۱۰ مرداد) خبری از نتیجه دادگاه نیست.

سامان قدوس که در تیم اوسترشوندس سوئد بازی می کرد، ابتدا با نظر این باشگاه به تیم اوئسکا اسپانیا به توافق رسید و حتی در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کرد. با این حال قدوس به یکباره به سمت تیم آمیان فرانسه چرخید و به این تیم رفت.

بعد از شکایت اوئسکا به فیفا، قدوس ۴ ماه از همراهی تیم آمیان و تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات رسمی محروم و به مبلغ ۴ میلیون یورو به همراه اوسترشوندس جریمه شد. دو پنجره نقل و انتقالات باشگاه اوسترشوندس هم با رای فیفا بسته شد.

قدوس محرومیت چهار ماهه خود را پشت سر گذاشت و برای تجدیدنظر در جریمه مالی، به دادگاه CAS شکایت کرد. جلسه این بازیکن در دادگاه کاس به صورت تله کنفرانس چند روز پیش برگزار شد.

فعلاً خبری از صدور رأی برای قدوس نیست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: