کد خبر: ۸۵۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۲۴۵
رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج – چالوس در تعطیلات پیش رو خبر داد.

جاده چالوس در تعطیلات یک‌طرفه می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج – چالوس در تعطیلات پیش رو خبر داد.

سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده و با هدف روان سازی ترافیک تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و این وضعیت تا عادی شدن وضعیت ترافیک ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۵ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

این مسئول توضیح داد: درصورت استمرار ترافیک سنگین در جاده کرج- چالوس احتمال تغییر ساعت محدودیت‌های ترافیکی در این جاده وجود دارد.

سرهنگ گودرزی گفت: طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: