کد خبر: ۸۵۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۴۰۷
صندوق بازنشستگی کشوری:
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۱۵ درصدی حق عائله مندی بازنشستگان خبر داد و گفت: این افزایش در حقوق خردادماه بازنشستگان پرداخت می شود.

افزایش ۱۵ درصدی حق عائله مندی بازنشستگان / پرداخت با حقوق خرداد ماهاکبر افتخاری در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه ارائه بیمه نامه‌های تخفیف دار و تخصیصی بیمه ملت به بازنشستگان کشوری گفت: صندوق بازنشستگی یکی از اقدامات بسیار مهمی که برای بازنشستگان در سال جاری انجام داده این است که با افزایش سرانه درمان بازنشستگان از ۶۰ به ۱۴۰ هزار تومان توانسته پوشش تعهدات بیمه تکمیلی را به دو برابر افزایش دهد و همچنین در برخی از موارد، پوشش‌های جدید نیز اجرایی شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، وی افزود: از اول خرداد بیمه نامه جدید تکمیلی اجرایی شد و بازنشستگان از تسهیلات بیمه درمان برخوردار شدند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به تفاهم نامه‌ای که با بیمه ملت برای بازنشستگان به امضا رسید، اشاره و تصریح کرد: با همکاری این شرکت بیمه‌ای که در مجموعه صندوق کشوری است و برخی از بازنشستگان نیز سهامدار هستند، بیمه نامه‌هایی طراحی شده مانند بیمه ثالث، بدنه، آتش سوزی، عمر و حوادث و بیمه نامه کرونا که بازنشستگان کشوری با تخفیف و تخصیص از این بیمه‌ها برخوردار می‌شوند.

افتخاری گفت: البته ۲۰ درصد باید پیش پرداخت اولیه داشته باشند و مابقی اقساط را طی ۱۲ ماه پرداخت کنند.

وی در خصوص خدمات دندانپزشکی اظهار داشت: بیمه خدمات تکمیلی (خدمات دست دندان) را اضافه کرده‌ایم و در حوزه بیمه ملت نیز قصد داریم در حوزه دندانپزشکی نیز خدماتی را به بازنشستگان ارائه کنیم که در آن به سمت ارزان کردن خدمات پیش می‌رویم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۱۵ درصدی حق عائله مندی خبر داد و گفت: این افزایش در حقوق خردادماه برای بازنشستگان ارائه می‌شود و مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت نیز واریز می‌شود.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا حقوق بازنشستگان برای زندگی آنان کافی است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم سطح حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم چرا که حقوق فعلی، هزینه‌های زندگی آنان را تأمین نمی‌کند و البته تمام ارکان دولت این دغدغه را دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: