کد خبر: ۸۵۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۳۲۰
نماینده مردم ورزقان خواستار تعیین شرایط پیش فروش خودرو از سوی وزارت صنعت جهت خودرودار شدن متقاضیان شد.

وزارت صنعت شرایط پیش‌خرید خودرو با قیمت مناسب را برای متقاضیان فراهم کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، الله وردی دهقانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر بهداشت خواستار مبارزه با فساد در حوزه کاری این وزیر در استان آذربایجان شرقی شد و گفت: به وضعیت تعدیل و اخراج برخی از کارمندان حوزه وزارت بهداشت در این استان باید رسیدگی شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر راه، تصریح کرد: مسیر اصلی بزرگراه این حوزه انتخابیه به دلیل منافع شخصی و محلی تغییر کرده که باید هرچه سریع‌تر به مسیر اصلی بازگردد.

وی در ادامه خطاب به سرپرست وزارت صنعت و معدن درباره پیش فروش خودرو، عنوان کرد: شرایط پیش‌فروش باید به گونه‌ای باشد که تمام افرادی که متقاضی خودرو هستند بتوانند با قیمت مناسب صاحب خودرو شوند همچنین این وزارت به وضعیت شهرک صنعتی ورزقان که نیمه‌کاره رها شده است رسیدگی کرده و کارخانجات پایین دستی مس را تکمیل کند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزرای نیرو و کشاورزی خاطرنشان کرد: سد بزرگی در منطقه احداث شده که باعث خروج آب های مرزی از کشور می شود لذا باید به تامین آب شرب منطقه توجه جدی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: