کد خبر: ۸۵۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۳
نماینده مردم رودبار تاکید کرد: متاسفانه رانت‌خواری و سودجویی در صنایع واگذار شده به صورت واضح مشهود است و همچنین با معضل کوه‌خواری مواجه هستیم.

رانت‌خواری و سودجویی در صنایع واگذار شده مشهود است/ رئیس‌جمهور وزیری انتخاب نکند که پس از چندصباحی مجددا عزلش کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تشکر از حضور مردم در انتخابات، گفت: ملت غیور ایران اسلامی همواره در تمام صحنه‌های انقلاب ثابت کردند پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی هستند و مردم حوزه انتخابیه با حضور ۷۳ درصدی برگ زرین دیگری در تاریخ این شهرستان ماندگار کردند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: هویت استکباری آمریکا و نژادپرستی او بر هیچ کسی پوشیده نیست و به طور قطع وجدان های بیدار گواهی می‌دهند به هویت سازی برای آمریکایی که همواره منفعت طلبی و خودخواهانه در مبانی وجودی آن قرار دارد و در دل ملت ها جایی نخواهد داشت بنابراین مسیر حق و عدالت، کتاب الهی و قرآن کریم مرکز ثقل و هدایت گری برای ملت های آزادی خواه جهان است که این آزادی خواهی در جنبش‌های کشورهای یمن، عراق، سوریه و بسیاری از کشورهای جهان در حال نمود و ظهور است.

وی ادامه داد: امیدوارم همه کسانی که امید به دولت آمریکا چه اوباما و چه ترامپ دارند متوجه شده باشند که این ره پایانی خوش نخواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یکی از مشکلات فعلی کشور را تعطیلی و نیمه تعطیلی صنایع کشور با توجه به وضعیت کرونایی و شرایط اقتصادی کشور دانست و گفت: از رئیس جمهور تقاضا داریم هر چه سریع‌تر وزیری کاردان، توانمند، متخصص و با سوابق روشن به مجلس معرفی کند تا مشکلات تلنبار نشود؛ به طور قطع کشوری که وزیر صمتش در راس کارش قرار ندارد بخشی از مشکلات صنایع ما همچنان باقی خواهند ماند از این رو از دولت و رئیس جمهور می خواهم که وزیری انتخاب کند که پس از چندصباحی مجددا ایشان را عزل نکند و بتواند مشکلات کشور را در این سال پایانی حل کند و صنایع نیمه تعطیل را به حالت فعال برگرداند.

گودرزوند چگینی با اشاره به صنایع واگذار شده، یادآور شد: بخش زیادی از صنایع از طریق رانت واگذار شده بنابراین از دولت تقاضا داریم که داوطلبانه گروهی را مامور کند تا بازبینی و بازنگری مناسب را در این رابطه انجام دهند تا در جایی که حقوق ملت تضییع شده به بیت المال برگردد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه رانت خواری و سودجویی در صنایع واگذار شده به صورت واضح مشهود است و همچنین با معضل کوه‌خواری مواجه هستیم؛ بیش از ۷۰ درصد منابع معدنی استان گیلان در شهرستان رودبار قرار دارد بنابراین دولت باید نگاه ویژه‌ای به حوزه انتخابیه داشته باشد و ساماندهی معادن را در برنامه اصلی خود قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: