کد خبر: ۸۵۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۹۹
بازار طلا، سکه و ارز امروز شاهد کاهش نسبی قیمت ها در مقایسه با روز گذشته است و تنها پوند افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت طلا و سکه، امروز ۱۱ خرداد ۹۹به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز امروز شاهد کاهش نسبی قیمت ها در مقایسه با روز گذشته است و تنها پوند افزایش قیمت را تجربه کرد.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۷۳۳,۷۰۰ (هفتصد و سی و سه هزار و هفتصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۳۱ می ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۹۹ درصدی به ۷۲۶,۵۰۰ (هفتصد و بیست و شش هزار و پانصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۹۶۸,۷۰۰ (نهصد و شصت و هشت هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۹۸ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۱.۰۱ درصدی، از ۳,۱۷۷,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و هفتاد و هفت هزار) تومان به ۳,۱۴۵,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و چهل و پنج هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران
امروز قیمت سکه در بازار تهران، به ۷,۳۸۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۴ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز
سکه امامی، امروز به ۷,۳۶۸,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و شصت و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: