کد خبر: ۸۵۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۲
بازیکن اسبق استقلال و مربی تیم شهرخودرو خبر ابتلایش به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

سیدعباسی: من کرونا ندارمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ،شایعه شده بود سیدداود سیدعباسی، بازیکن اسبق استقلال و مربی تیم شهرخودرو به ویروس کرونا مبتلا شده، اما سیدعباسی با رد این موضوع گفت: نتیجه تست کرونای من منفی بود، ولی به دلیل سرماخوردگی علائم این بیماری را داشتم و بنا شد دو، سه روز استراحت کنم. به تهران سفر کردم و برای اطمینان مجدداً از من تست کرونا گرفته و مجدداً اعلام شد دچار این ویروس نشدم و اینکه شایعه می‌کنند فلانی کرونا دارد برایم ناراحت‌کننده نیست، چون این هم یک بیماری است و امکان دارد گریبان هر فردی را در هر جای دنیا بگیرد و هرکس هم که کرونا گرفت باید به اطرافیانش بگوید، چون ایدز که نگرفته!

سیدعباسی درباره برنامه تیمش گفت: تمرینات در مشهد برگزار شده و احتمال دارد این هفته برای مدتی در تهران اردو بزنیم تا ببینیم چه تصمیمی برای ادامه مسابقات می‌گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: