کد خبر: ۸۵۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۷
بازار طلا در حالی امروز شاهد کاهش نسبی قیمت هاست که بازار ارز و سکه افزایش قیمت ها را تجربه کردند.

قیمت طلا و سکه، امروز ۱۰ خرداد ۹۹به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد، بازار طلا در حالی امروز شاهد کاهش نسبی قیمت هاست که بازار ارز و سکه افزایش قیمت ها را تجربه کردند.

آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۳۶ (یک هزار و هفتصد و سی و شش ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۳۰ می ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۳۷ درصدی به ۱,۷۲۹ (یک هزار و هفتصد و بیست و نه ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۷۱۸,۲۰۰ (هفتصد و هجده هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۱۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۱۹ درصدی، از ۹۵۹,۵۰۰ (نهصد و پنجاه و نه هزار و پانصد ) تومان به ۹۵۷,۶۰۰ (نهصد و پنجاه و هفت هزار و ششصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۷۰۰۰ تومان کاهش، ۳,۱۱۰,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و ده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه بهار آزادی امروز
امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند ۲ روز پیش رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۷,۱۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۳۰ می ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۳۸ درصدی به ۷,۲۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان رسید.

بیشتر بخوانید: 

دارایی واقعی سهام عدالت خود را ببینید!

قیمت نیم سکه امروز
نیم سکه، امروز به ۳,۷۶۰,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و شصت هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۷۹ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: