کد خبر: ۸۵۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۲۵۰
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و وزش باد در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، مرکزی، قم و اصفهان خبر داد.

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۰ خرداد ۹۹ / هوای گرم پایتخت تا آخر هفته ادامه داردبه گزارش خبرداغ، کارشناس سازمان هواشناسی از پایداری هوای گرم پایتخت تا آخر هفته خبر داد.

«فاطمه گودرزی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره وضعیت جوی کشور گفت: برای تهران پدیده غالب در این هفته وزش باد خواهد بود؛ امشب در شهرهای جنوبی استان تهران باد و گرد و خاک شدید پیش‌بینی شده است.

وی گفت: همچنین دمای هوای تهران بدون تغییر و در محدوده ٣٦ تا ٣٧ درجه باقی خواهد ماند.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و وزش باد در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، مرکزی، قم و اصفهان خبر داد.

گودرزی گفت: همچنین امروز در سمنان، گلستان و خراسان شمالی شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

وی ادامه داد: در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه‌ی زابل، وزش شدید باد رخ خواهد داد. برای خوزستان و جزایر شمالی خلیج فارس نیز وزش شدید باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است. از امروز تا دوشنبه دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: