کد خبر: ۸۵۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۱۸۸
معاون کل وزیربهداشت با تأکید بر اینکه کرونا ضعیف نشده و ما در جنگ همه جانبه با کرونا قرار داریم، گفت: هر فردی از منزل خارج می‌شود یا در جمع چند نفره قرار می‌گیرد، از ماسک استفاده کند. وی با هشدار براینکه ما در جنگ همه جانبه و تمام عیار با ویروس کرونا هستیم، تاکید کرد: در ادارات باید حداقل فاصله‌گذاری یک متر وجود داشته باشد و کارمندان از ماسک استفاده کنند.

حریرچی: واهمه و ترس سازنده از کرونا از ۷۰ درصد به ۳۴ درصد رسیده / لزوم استفاده افراد از ماسک هنگام خروج از منزل / در ادارات باید حداقل فاصله‌گذاری یک متر وجود داشته باشدایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما گفت: ما روند نزولی مناسبی در ابتلا به بیماری کرونا داشتیم، اما اخیراً با عادی انگاشتن که توسط مردم و برخی مسؤولان صورت گرفته این موضوع تغییر یافته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، وی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع این است که اعتقاد به فاصله‌گذاری اجتماعی از ۹۰ درصد به ۴۰ درصد کاهش یافته است، ادامه داد: این موضوع حتی در خانه‌ها نیز اتفاق افتاده است. واهمه و ترس سازنده از کرونا از ۷۰ درصد به ۳۴ درصد رسیده است، سفر‌ها مانند بمب ساعتی است که می‌تواند ویروس را از یک جا به جای دیگر منتقل کند.

معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: مردم باید از مسافرت‌های غیر ضرور پرهیز کنند. تاکید مؤکد دارم هرکس از منزل خارج می‌شود، ماسک بزند و هر کس نیز در جمع چند نفر شرکت می‌کند، ملزم به استفاده از ماسک است. هنوز واکسنی کشف نشده است و به این زودی ایمنی جمعی حاصل نمی‌شود، ویروس کرونا اصلاً ضعیف نشده است.

حریرچی با بیان اینکه برخلاف تصور، گرمای هوا باعث ازبین رفتن کرونا نمی‌شود، خاطرنشان کرد: حمل و نقل عمومی و مسافرت غیر ضرور بسیار خطرناک است. اکنون خوزستان و دزفول شدیداً با افزایش مبتلایان روبه رو هستند و تأکید بر پرهیز مردم خوزستان از رفتن به ییلاق‌ها را داریم.

وی با هشدار براینکه ما در جنگ همه جانبه و تمام عیار با ویروس کرونا هستیم، تاکید کرد: در ادارات باید حداقل فاصله‌گذاری یک متر وجود داشته باشد و کارمندان از ماسک استفاده کنند؛ ضمن اینکه میز خدمت باید وجود داشته باشد و سرو غذا در سالن‌های غذاخوری تعدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: